PIRKIMO SĄLYGOS

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1.  Šios pirkimo sąlygos (toliau – „Sąlygos“) sudaro susitarimą tarp UAB „Smartline“, juridinio asmens kodas 305352389 (toliau – „Pardavėjas“), ir Pirkėjo (toliau – „Pirkėjas“). Pagal šį susitarimą Pardavėjas suteikia teisę įsigyti originalias automobilių dalis, analogus, aksesuarus bei kitas susijusias prekes (toliau – „Prekės“) specializuotoje elektroninėje parduotuvėje, pasiekiamoje adresu https://www.smartline.lt (toliau – „Smartline“ arba „Svetainė“).

1.2.  Pardavėjas pasiekiamas šiais kontaktais:

·         Telefonas: +370 670 9165

·         El. paštas: info@smartline.lt

1.3.  Smartline yra specializuota elektroninė parduotuvė, skirta tik fiziniams ir juridiniams asmenims, kurie savo veikloje užsiima automobilių prekyba, automobilių remonto paslaugomis, automobilių dalių tiekimu ar kitomis su transporto priemonėmis susijusiomis paslaugomis.
Fiziniai asmenys, neturintys profesinės ar verslo veiklos, nesusijusios su automobilių sektoriu, neturėtų pirkti Prekių Svetainėje. Tokiais atvejais rekomenduojama kreiptis į kvalifikuotus automobilių aptarnavimo specialistus, meistrus ar serviso centrus, kurie padės pasirinkti tinkamas Prekes ir atlikti užsakymą.

1.4.  Svetainėje pirkti galima tik šiais atvejais:

·         Kai Pirkėjas veikia kaip juridinis asmuo arba atstovauja juridiniam asmeniui, kuris užsiima automobilių prekyba, automobilių remonto paslaugomis, automobilių dalių tiekimu ar kitomis su transporto priemonėmis susijusiomis veiklomis (ne vartojimo tikslais);

·         Kai Pirkėjas, kaip fizinis asmuo, veikia pagal savo profesinę veiklą, susijusią su automobilių servisu, remonto ar kitomis automobilių priežiūros paslaugomis, ir turi teisę sudaryti įpareigojančią sutartį pagal galiojančius teisės aktus;

·         Kai Pirkėjas sutinka laikytis šių Sąlygų ir visų taikomų teisės aktų reikalavimų.

Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad atitinka visus aukščiau nurodytus kriterijus ir yra susijęs su automobilių sektoriuje veikiančia profesine ar verslo veikla. Pardavėjas laikys, kad sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis yra skirta verslo klientui (ne vartotojui), kol Pirkėjas neįrodys priešingai. Pirkėjas atsako už tinkamą Prekių pasirinkimą ir jų atitiktį savo profesinei veiklai.

1.5.  Automobilių prekybos įmonės, profesionalūs meistrai ir kiti su automobilių sektoriu susiję asmenys turi galimybę užsiregistruoti Smartline verslo paskyrai. Verslo paskyros savininkai gali gauti specialias nuolaidas, sąlygas ir kitus privalumus, susijusius su profesionalia prekyba ir paslaugų teikimu automobilių sektoriuje. Šioms sąskaitoms galioja Sąlygos, nebent kitaip numatyta atskirai sudarytoje sutartyje tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.

2. PREKIŲ PIRKIMAS

2.1.   Norėdamas pateikti užsakymą Svetainėje, Pirkėjas turi žinoti Prekės kodą, pagal kurį ras Prekę. Tikslaus ir teisingo Prekės kodo nurodymas (pasirinkimas) yra būtinas, renkantis Prekę, o detalus Prekės aprašymas Svetainėje nepateikiamas. Pirkėjas turi žinoti ir teisingai nurodyti Prekės kodą tam, kad užsakytų savo poreikius atitinkančią Prekę, ir yra už tai atsakingas. Jeigu Pirkėjas nežino Prekės kodo, jis gali užpildyti tam skirtą formą ir mes padėsime jį surasti, tačiau tokia pagalba neapribos ir nepanaikins Pirkėjo atsakomybės, pasirenkant tinkamą Prekę.

2.2.  Pirkėjui pasirinkus Prekes pagal pateiktus kodus, tokiu pasirinkimu suformuojamas pirkinių krepšelis.

2.3.  Suformavus pirkinių krepšelį, Pirkėjas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms Prekėms pristatyti. Pirkėjas turi įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi, o užsakomos Prekės yra parinktos teisingai. Prieš patvirtindamas užsakymą, Pirkėjas turi patikrinti, ar nesumaišė Prekių kodų bei kiekių, ir jei radus klaidas prieš užsakymo patvirtinimą jas pataisyti. Pirkėjo pateikti duomenys tvarkomi Privatumo politikoje numatytais tikslais ir tvarka.

2.4.  Pateikdamas ir patvirtindamas užsakymą, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti kainą, nurodytą užsakyme. Į užsakyme nurodytą Prekės kainą įskaičiuoti visi mokesčiai. Prekių pristatymo mokestis nurodomas atskirai. Jeigu užsakytos Prekės yra didelių išmatavimų ar svorio, Pardavėjas turi teisę keisti pristatymo kainą, suderindamas ją su Pirkėju.

2.5.  Už Prekes Pirkėjas gali atsiskaityti šiais būdais:

·    per el. Bankininkystę

·    Apple Pay / Google Pay

·    kreditine arba debetine kortele internetu

·    PayPal

·    bankiniu pavedimu.

2.6.  Mokėjimas turi būti atliktas nedelsiant po užsakymo pateikimo. Užsakymas bus patvirtintas tik gavus pilną apmokėjimą už jį. Neatlikus mokėjimo užsakymas nebus pradėtas vykdyti.

2.7.  Jeigu tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sudaryta atskira sutartis, atsiskaitoma pagal tos sutarties nuostatas.

2.8.  Pirkėjui patvirtinus užsakymą, Pardavėjas gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Pardavėjas. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra sudaryta sutartis. Pardavėjas tokią sutartį pradeda vykdyti tik nuo to momento, kai gauna mokėjimo paslaugų teikėjo patvirtinimą apie atsiskaitymą už Prekes.

2.9.  Pateikus užsakymą, Pirkėjui nurodytu el. paštu bus išsiųstas elektroninis laiškas, kuriame nurodomas užsakymo numeris, užsakytos Prekės ir kiti Pirkėjo pateikti duomenys.

2.10.   Pardavėjas gavęs pranešimą, jog Pirkėjas atliko apmokėjimą už užsakytas Prekes, įsipareigoja įvykdyti Pirkėjo užsakymą – užsakyti Prekes iš jų gamintojų ar tiekėjų bei pristatyti Pirkėjui.

3. PREKIŲ PRISTATYMAS

3.1.  Užsakydamas Prekes, Pirkėjas turi nurodyti, ar atsiims prekes Smartline adresu, ar bus reikalingas pristatymas kurjeriu arba į paštomatą. Pažymėtina, kad per paštomatus siunčiamos tik smulkios prekės.

3.2.  Prekes galima atsiimti Smartline, adresu, nurodytu https://www.smartline.lt/contacts . Atsiėmimo laiką Pirkėjas turi susiderinti individualiai Tel.: +3706709165 arba El. paštu: info@smartline.lt.

3.3.  Atkreipkite dėmesį, kad Svetainėje nurodyti Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs ir priklauso nuo tiekimo terminų, kurie nuo Pardavėjo nepriklauso.

3.4.  Jeigu Pirkėjas pasirinko Prekių atsiėmimą Smartline patalpose, jis privalo atsiimti Prekes per 3 (tris) darbo dienas nuo Pardavėjo žodinio ar raštiško pranešimo apie Prekių gavimą pateikimo momento. Jeigu Pirkėjas neatsiima Prekių laiku, jis privalo mokėti Pardavėjui delspinigius, sudarančius 0,5 proc. laiku neatsiimtos Prekės kainos už kiekvieną uždelstą atsiimti dieną ir atlyginti Pardavėjo patirtus nuostolius, jei jie viršija mokamų delspinigių sumą.

3.5.  Jeigu Pirkėjas pasirinko Prekių pristatymą per kurjerį, kurjeris susisieks su Pirkėju dėl tikslaus pristatymo laiko. Jeigu suderintą dieną kurjeris nurodytu adresu Pirkėjo neranda, užsakytos Prekės grąžinamos Pardavėjui. Tokiu atveju Pirkėjas gali atsiimti Prekes Smartline patalpose, tačiau turės atlyginti Pardavėjo patirtas išlaidas kurjerio paslaugoms dėl Prekių grąžinimo ir mokėti Pardavėjui delspinigius, sudarančius 0,5 proc. Prekės kainos už kiekvieną dieną, kai Prekė bus saugoma Pardavėjo patalpose, ir atlyginti Pardavėjo patirtus nuostolius, jei jie viršija mokamų delspinigių sumą.

3.6.  Pirkėjas ar jo tinkamai įgaliotas atstovas privalo dalyvauti Prekių pristatyme ar atsiėmime.

3.7.  Priimdamas Prekes, dalyvaujant Pardavėjo atstovui ar kurjeriui, Pirkėjas privalo atidžiai apžiūrėti Prekės pakuotę bei Prekių kiekį ir, nustatęs bet kokius pakuotės pažeidimus arba tai, jog užsakytos Prekės trūksta, informuoti apie tai Prekę(-es) Pirkėjui perduodantį Pardavėjo atstovą arba kurjerį, užtikrinti, kad tai būtų pažymėta Prekės(ių) priėmimą patvirtinančiuose dokumentuose (važtaraštyje), bei užfiksuoti nustatytus trūkumus nuotraukose ir/ar vaizdo medžiagoje.

3.8.  Prekės pereina Pirkėjo nuosavybėn atitinkamai nuo Prekių perdavimo momento, įforminant tai sąskaita-faktūra.

4. PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS

4.1.  Nekokybiškos prekės nustatymas ir pranešimas

Jei Prekės pristatymo metu nustatoma, kad ji yra nekokybiška arba turi trūkumų, Pirkėjas privalo:

  • apie tai nedelsdamas pranešti Pardavėjui, bet ne vėliau kaip per 24 valandas nuo Prekės pristatymo;
  • pranešti dar prieš Prekės montavimą ar naudojimą.

Pranešime Pirkėjas turi nurodyti:

  • užsakymo numerį;
  • Prekės (dalies) kodą.

Pridedami dokumentai ir vizualinė medžiaga:

·         Nekokybiškos Prekės defektų nuotraukos;

·         Jei Prekę pristatė kurjeris – originalios pakuotės nuotraukos, kuriose matosi Prekės numeris;

·         Siuntos pakuotės nuotraukos, kuriose matosi siuntos numeris;

·         Pirkimą patvirtinantis dokumentas.

4.2.  Elektronikos prekės

Elektronikos prekės grąžinamos tik pateikus gamintojo autorizuoto serviso išduotą dokumentą, patvirtinantį defektą.

4.3.  Grąžinimo patvirtinimas ir procesas

Pardavėjui patvirtinus grąžinimą:

·         Pirkėjui bus išsiųstas grąžinimo lipdukas.

·         Grąžinama Prekė turi būti supakuota į originalią, nepažeistą pakuotę.

·         Į siuntos pakuotę Pirkėjas turi įdėti užpildytą „Prašymą pakeisti arba grąžinti prekę“.

·         Ant siuntos pakuotės Pirkėjas privalo užklijuoti gautą grąžinimo lipduką.

4.4.  Grąžinimo terminas

Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinama Prekė pasiektų Pardavėją ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Pardavėjo patvirtinimo.

4.5.  Pardavėjo veiksmai gavus grąžinamą prekę

Gavęs nekokybišką Prekę, Pardavėjas Pirkėjo pasirinkimu:

  • grąžins visą už Prekę sumokėtą sumą; arba
  • pakeis ją kokybiška Preke.

Tokiu atveju Pardavėjas padengia grąžinimo ir naujos Prekės pristatymo išlaidas.

4.6.  Draudimas naudoti ar montuoti prekę

Prekės, turinčios akivaizdžių defektų ar pažeidimų, negali būti naudojamos ar montuojamos. Visi iki montavimo nustatyti defektai turi būti pranešti Pardavėjui. Pardavėjas neatsako už Prekės defektus, jei ji buvo sumontuota ar naudota nepaisant trūkumų.

4.7.  Kokybiškos prekės grąžinimas ar keitimas

Kokybiškos Prekės nekeičiamos ir negrąžinamos, nebent su Pardavėju susitarta kitaip.

5. PREKIŲ GARANTIJA

5.1.  Garantijos trukmė

Prekėms suteikiama 2 (dvejų) metų garantija, skaičiuojama nuo Prekės pristatymo (perdavimo) dienos.

5.2.  Garantijos sąlygos

Garantija taikoma tik esant šių sąlygų visumai:

·         Garantija galioja tik originalioms naujoms Prekėms. Ji netaikoma neoriginalioms, naudotoms ar bet kokioms Prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį.

·         Garantija suteikiama tik toms Prekėms, kurių trūkumai pasireiškė per garantinį laikotarpį ir tik tuo atveju, jei Prekės buvo naudojamos pagal gamintojo nustatytas instrukcijas ir tik su automobilių verslu susijusiems asmenims, kaip nurodyta šiose Sąlygose (žr. 1.3 punktą). Pirkėjas privalo užtikrinti, kad Prekė būtų naudojama tik pagal paskirtį, t. y. tik automobilių remonto, prekybos, aptarnavimo ir kitais su automobilių verslu susijusiais tikslais.

·         Garantija netaikoma, jei Prekės defektai atsirado dėl netinkamo naudojimo, netinkamo montavimo, nesilaikant gamintojo nustatytų reikalavimų, cheminio poveikio, avarijos ar kitų priežasčių, nesusijusių su Pardavėju arba gamintoju. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad Prekės būtų naudojamos tik automobilių remonto, aptarnavimo ir kitais su automobilių verslu susijusiais tikslais, kaip numatyta 1.3 punkte.

·         Garantija netaikoma greitai dėvimoms dalims, tokioms kaip padangos, stabdžių kaladėlės, stiklai ir kitos panašios Prekės, kurių natūralus nusidėvėjimas yra įprastas dėl naudojimo.

·         Garantija galioja tik tuo atveju, jei Prekė buvo montuota gamintojo autorizuotame servise, laikantis visų gamintojo reikalavimų ir instrukcijų. Pirkėjas privalo įrodyti, kad montavimas buvo atliktas tinkamai ir pagal gamintojo instrukcijas.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti garantijos, jeigu nustatoma, kad Prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį, netinkamai montuota ar nesilaikant gamintojo nurodymų.

5.3.  Garantinio laikotarpio pretenzijų pateikimas

Jei garantinio laikotarpio metu nustatoma, kad Prekė turi trūkumų, Pirkėjas privalo apie tai pranešti Pardavėjui per 3 (tris) darbo dienas nuo trūkumų nustatymo. Pranešime Pirkėjas turi pateikti:

·         Defektą patvirtinančias nuotraukas;

·         Pirkimą patvirtinantį dokumentą;

·         Jei Prekė buvo montuota neautorizuotame servise – montavimą patvirtinančius dokumentus (su data, transporto priemonės kėbulo numeriu ir rida);

·         Elektronikos Prekėms – gamintojo autorizuoto serviso išduotą dokumentą.

5.4.  Pardavėjo įsipareigojimai

Pardavėjas, nagrinėdamas pagrįstas pretenzijas, per šalių suderintą laikotarpį turi:

  • pakeisti Prekę analogiška kokybiška; arba
  • pašalinti trūkumus savo lėšomis

5.5.  Pasibaigęs garantinis laikotarpis

Pasibaigus garantiniam laikotarpiui, Prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

6. INTELEKTINĖS NUOSAVYBĖS TEISĖS

6.1.  Visos Svetainėje pateikiamos Prekės, įskaitant jų pavadinimus, logotipus, prekių ženklus, dizainą, nuotraukas, tekstus, vaizdo ir garso medžiagą, programinę įrangą, duomenis ir kitą intelektinę nuosavybę (toliau – Intelektinė nuosavybė), priklauso Pardavėjui arba yra naudojamos pagal teisėtus leidimus.

6.2.  Pirkėjas pripažįsta, kad visos intelektinės nuosavybės teisės į Prekes ir bet kokias kitas medžiagas, pateikiamas Svetainėje, išlieka Pardavėjo nuosavybė. Pirkėjas neturi teisės kopijuoti, platinti, keisti, parduoti, viešinti ar kitaip naudoti šios Intelektinės nuosavybės be išankstinio Pardavėjo raštiško sutikimo.

6.3.  Pirkėjas įsipareigoja nesinaudoti Svetainėje esančia Intelektine nuosavybe, kad būtų pažeistos Pardavėjo teisės arba kitų asmenų teisės į intelektinę nuosavybę.

6.4.  Pirkėjas pripažįsta, kad prekės, siūlomos Svetainėje, gali būti apsaugotos autorių teisėmis, prekių ženklais, patentais, dizaino teisėmis ir kitomis intelektinės nuosavybės teisėmis, ir naudotis šiomis prekėmis galima tik pagal galiojančias licencijas ir sutartis, jei tokios yra taikomos.

6.5.  Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant pranešti Pardavėjui apie bet kokius intelektinės nuosavybės pažeidimus, kuriuos jis pastebėjo naudodamasis Svetainės paslaugomis.

7. ATSAKOMYBĖ

7.1.  Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už Prekių pasirinkimą, įskaitant jų tinkamumą naudoti pagal paskirtį. Pardavėjas neatsako už tai, jei Prekė netinka Pirkėjo numatytam naudojimo tikslui.

7.2.  Pirkėjas įsipareigoja pateikti Pardavėjui visą teisingą ir išsamią informaciją, reikalingą užsakymo įvykdymui, įskaitant, bet neapsiribojant, teisingą ir tikslią Prekių pristatymo adresą. Pirkėjas atsako už klaidingai pateiktus duomenis, kurie gali lemti užsakymo klaidas arba pristatymo vėlavimus.

8. GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

8.1.  Visi su šių Sąlygų vykdymu susiję ginčai ir nesutarimai, kurie kyla tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, pirmiausia turi būti sprendžiami derybomis. Pirkėjas ir Pardavėjas stengsis išspręsti ginčą abipusiu susitarimu, laikydamiesi geros valios ir sąžiningumo principų.

8.2.  Jei ginčo nepavyksta išspręsti derybomis, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Pardavėją dėl ginčo sprendimo raštu, pateikdamas išsamų ginčo aprašymą ir reikalavimus. Pardavėjas įsipareigoja atsakyti į Pirkėjo pateiktą prašymą per 14 darbo dienų nuo jo gavimo.

8.3.  Jei ginčo nepavyksta išspręsti per derybas ar rašytinį susirašinėjimą, Pirkėjas turi teisę kreiptis į kompetentingą teismą pagal Pardavėjo registracijos vietą arba į instituciją, kuri turi teisę spręsti šio tipo ginčus, pagal galiojančius teisės aktus.

8.4.  Pirkėjas taip pat turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba kitą kompetentingą instituciją dėl vartotojų ginčų sprendimo, jei Pirkėjas yra vartotojas ir ginčas kyla dėl vartotojų teisių pažeidimo.

9. KITOS NUOSTATOS

9.1.  Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šias Sąlygas. Galiojančią Sąlygų versiją galima rasti Svetainėje. Pirkėjas privalo susipažinti su galiojančiomis Sąlygomis prieš patvirtindamas užsakymą. Kiekvienam užsakymui taikomos Sąlygos, kurios galiojo užsakymo patvirtinimo metu.



  • Kontaktiniai duomenys

  • Jei turite daugiau klausimų apie Jūsų asmeninę informaciją arba jei norėtumėte pasinaudoti šioje Privatumo sutartyje įtvirtintomis savo teisėmis, kreipkitės į:

    • UAB „Smartlinė“
    • Juridinio asmens kodas: 305352389
    • Adresas: Tarandės g. 2-19 boksas, 14188 Vilnius
    • Kontaktai: info@smartline.lt